Dorsz w Sosie Pomidorowym

Odkąd prowadzę od tygodnia dietę moje dania w taki oto sposób wyglądają .Pełne warzyw , mięsa i ryby .

Dziś wraz z moją trenerką mogłyśmy porównać wagę z tamtego tygodnia i dzisiejszą .Więc się cieszę bo w ciągu 7 dni schudłam 1.65 kg.i straciłam 15 cm.Ale to nie koniec ,jeszcze długa droga przede mną bo mam dużo do zbycia ha ha 🤣, ale co tam grunt że widać efekty a to bardzo motywuje .Dziekuje moja trenerko Basiu.


 


10 dag. dorsza 
Garść sałaty
Oliwa z oliwek
Szparagi
Cebula czerwona 
Czosnek
Koperek 
Sól i pieprz 
Bazylia
Tymianek
Oregano
::::::::::::::::::::::::::::::::
Rybę umyć ,osuszyć ,posolić ,popieprzyć z obydwu stron.Usmazyc na odrobinie oliwy z oliwek na złoty kolor.Zdjąč rybę a na jej miejsce wkładamy szparagi , obcinamy zdrewniałe końcówki i na małym ogniu opiekamy.Koperek  myjemy , osuszamy i drobno siekamy .
Cebulę obieramy i drobno siekamy , wkładamy na patelnię i chwilę smażymy ,dodajemy obrany i posiekany czosnek.
Teraz wlewamy na patelnię pół puszki pokrojonych pomidorów , solimy i pieprzymy , dodajemy zioła bazylię , tymianek i oregano.Redukujemy sos i gotowe
.Na talerz wykładamy sałatę ,polewamy oliwą i cytryną , polewamy sos , na to ryba a na rybę koperek ,obok układamy pyszne szparagi.Smacznego.

Komentarze

Popularne posty