Ulubiona Morska Sałatka Danuśki


 Jestem zwolenniczką przepysznych sałatek .Sama staram się wymyślić aby były smaczne i mało kaloryczne .Oto jedna z wielu sałatka mego pomysłu.Przepisów na dania lekki i smaczne będzie wiele ( ale oczywiście nie zapomnę też wstawiać tych które gotowałam kiedy nie byłam na diecie). Niestety od piątku przechodzę na dietę i mam nadzieję , że znajdą się przepisy dla wszsytkich oraz tych co dbają o  linię.Mam nadzieję że jeśli wszsytko się uda i zrzucę nabyte kilogramy to podzielę się z Wami tu na moim blogu :)....A teraz do dzieła ....


Sałata maślana lub miks sałat
Pomidor duży 
1-2 łyżki kukurydzy z puszki
4 kawałki surimi 
0.5 cebuli czerwonej 
1 łyżka świeżego koperku
1-2- łyżki domowego sosu farmerskiego na maślance
0.5 puszki tuńczyka w sosie naturalnym
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Sałatę umyć ,osuszyć i porwač na kawałki ,ułożyć na talerzu.
Pomidor sparzyć lub porządnie umyć , o rac lub tak jak ja wraz ze skórką pokroić w kostkę ( pestki odrzucić ) ,układać pomidory na sałacie .Kukurydzę odsączyć i posypać nią sałatkę.Suimi pokroić w kostkę dodać też do sałatki.Cebulę czerwoną obrać ,umyć i osuszyć ,pokroić w cienkie pióra ,posypać po surimi . Koperek umyć , osuszyć i drobno posiekać .Tuńczyka osączyć ,rozdrobnić i poukładać na sałatce .Polać sosem przygotowanym wcześniej i posypać świeżym koperkiem .Smacznego.
 

Komentarze

  1. Witam serdecznie ♡
    Bardzo apetyczna, uwielbiam wszystkie sałatki :) Dziękuję za inspirację!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty