Galaretka z Konserwy Rybnej


 Tamten rok jakoś nie obfitował w kasę dlatego dla gości przygotowałam potrawy z tego co mam w spiżarce i w lodówce .Nic nie mogło się zmarnować " nawet olej z Konserwy " który wykorzystałam do przepisu na śledzie .Okazało się , że wszystkim smakowało i nawet kochani nie zdali sobie sprawy  jakim tanim kosztem wszytko zrobiłam i małym nakładem czasu .To było najtańsze i najsmaczniejsze spotkanie mojej rodziny jakie do tej pory zrobiłam .Minimum pracy i kosztów ..... ha ha.

Na 4 porcje :

2 duże konserwy makreli w oleju 
1 puszka groszku z marchewką
20 gr . żelatyny
Liść laurowy 1 , ziele ang .2 szt.
Sól i pieprz
::::::::;;;;;;;;:::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Konserwy odlać z.oleju , rybę rozdrobnić .
Nastawić 0.5 l.wody z listkiem laurowym i z zielem angielskim , solą i pieprzem.Zagotować , dodać żelatynę , zdjąć z ognia i mieszać aż żelatyna się rozpuści .Wyjąć listek i ziele ang. i ostudzić.
Puszkę z groszkiem i marchewką dokładnie odcedzić .
Do miseczek wyłożyć mięso z konserwy , dodać groszek z marchewką i zalać zimną galaretką .Wstawić na 12 godzin do lodówki ( najlepiej na noc ).Przybrać natką pietruszki .
I gotowe .



Komentarze

Popularne posty