Dietetyczna Szwabska Sałatka po Mojemu


 Tak mi się stęskniło za ziemniakami dlatego postanowiłam od tyłu miesięcy posmakować przepysznej lekkiej ,dietetycznej sałatki ziemniaczanej , która była w moim domu robiona często i gęsto.Przepis zmodyfikowany do mojej diety .

Muszę się pochwalić na swoich przepisach w tej diecie schudłam już w ciągu 3.5 miesiąca nie čwiczac i nie spacerując 10 kg.Lece dalej po utratę ich bo mam jeszcze sporo do zrzucenia....


Szwabska Sałatka Po Mojemu:

::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::

1 mały ziemniak ugotowany

0.5 cebuli czerwonej

2 małe ogórki kiszone

1 łyżka z czubem posiekanego szczypiorku

1 łyżka z czubem posiekanego koperku

1 łyżka jogurtu naturalnego

1 łyzeczka musztardy

1 łyzeczka oliwy z oliwek

Sól i pieprz 

:::::::::::::::: ::::::::: :::::::::::::::::::::::::

Ważne !

Ziemniaka gotujemy do miękkości w wodzie .Cedzimy , zostawiamy do ostygnięcia i wstawiamy na całą noc do lodówki .

Wtedy taki ziemniak ma niższy indeks glikemiczny i mniej kalorii.


Obieramy ziemniaka ,kroimy w kostkę ,wkładamy do miski.Cebulke siekamy drobno w kosteczkę i dodajemy do ziemniaka.Ogorki kiszone kroimy w kostkę i też dodajemy do sałatki.Jogurt maturalny mieszamy z oliwą o musztardą.Wlewamy do sałatki .Dodajemy teraz koper i szczypiorek ,dodajemy sól i pieprz.Mieszamy.Podajemy na sałacie .

Komentarze

Popularne posty