Papryka Nadziewana Tuńczykową Pastą



 Wreszcie znalazłam nadzienie do faszerowanej papryki takie , które mogę jeść i jeść ....to tuńczyk.
Nie lubię warzyw jak już kiedyś pisałam faszerowanych , zostało mi to z dzieciństwa .Staram się jeść je na diecie bo to szybkie i niezawodne danie , ale ciężko jak dla mnie strawne ha ha 🤣 ...a teraz wreszcie trafiłam na smaki , które mogę jeść i bardzo mi smakują .Czy wy też tak macie , że czegoś nie lubicie i jest dla Was to danie ciężkostrawne ha ha 🤣...

# kolacja # obiad #

1 papryka czerwona
0.5 puszki tuńczyka w sosie własnym
Oliwa z awokado
Sól ,pieprz , bazylia 
Szczypiorek
1 łyżka serka białego kanapkowe go
Kapary jak ktoś lubi ( ja akurat nie miałam )
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Paprykę oczyścić z pestek ,umyć , osuszyć.Nagrzać piekarnik na 200 st.Blaszkę wyłożyć papierem do pieczenia , ułożyć paprykę , polać oliwą lekko i piec aż nam lekko z czarnej i zmięknie .Ostudzić.Papryke możemy nadziewać w połówkach lub w całości tak jak się to robi  z mięsem .
Tuńczyka odcedzić i zmiksować z serkiem kanapkowym oraz z pokrojonymi odciętymi częściami papryki.
Masę doprawić solą , pieprzem, szczypta bazylii, dodać szczypiorek, wymieszać.Jesli konsystencja jest zbyt gęsta można dodać odrobinę masła .
Pastą nadziewamy paprykę i dekorujemy kaparami.Smacznego.

Komentarze

Popularne posty