Biała Kiełbasa Do Słoików Na Trudne Czasy


 

Ciągle się denerwowałam , że w zamrażalniku nie mam już miejsca na zapakowanie przeze mnie zrobionych potraw a tu kiełbacha  ( przepis na blogu ) , którą zrobiłam poszukuje miejsca ...Dobrze , że znalazłam fajny przepis na jej  przetworzenie do słoików  bo naprawdę się martwiłam  co z nią zrobić . Taką pyszną kiełbaskę  możemy zawsze przygotować w każdej chwili.Odkręcamy słoik i gotowe .Może dziś żurek a może biały barszczyk i już obiadek prawie gotowy , a jaki smaczny pycha...
 

1 kg.białej kiełbasy najlepiej samemu ja zrobić ( przepis u mnie na blogu )

Po 2 ziarnka na 1 słoik ziela angielskiego

Po 2 ziarnka na słoik pieprzu w kulkach 

1 szt.na słoik liścia laurowego

1 ząbek czosnku na słoik

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::   

Świeżą kiełbasę  białą obgotować przez 10 min.,wyjąć z garnka , przełożyć do wyparzonych słoików wraz z deklami , dodać przyprawy i zalać wywarem w którym się gotowały .Pasteryzować 80 minut i po 24 godzinach ponownie pasteryzować przez 80 minut.Sloiki wyjąć , ostudzić i wynieś do piwnicy .Kiełbasa super się nadaje do podgrzania na gorąco z musztardką lub do żurku ,a z marynaty ( wody) możemy zrobić pyszny sos z dodatkiem mąki .

Komentarze

Popularne posty