Zupa Pomidorowa z Klopsikami i Szpinakiem


 Nie wiem skąd tyle przepisów mam na pomidorową ha ha 🤣 ...ale jedno wiem , że się do niej przekonałam po latach .Jak to mówił mój tata " co zupa w zęby kole " ha ha ....żałuję , że mój tata już nie żyje ,bardzo mi go brakuje ,jego docinków , uśmiechu i żartów .Muszę powiedzieć , że robił bardzo pyszną pomidorówkę jak i wiele innych dań bo moja mama to talentu kulinarnego nie miała ( no może fantastyczne kopytka robiła ) co kończyło się u mnie awersją do wielu fajnych dań .Teraz już na stare lata wracam do tych rzeczy , które kiedyś nie cierpiałam i się okazuje , że w rzeczywistości wszsytkie jest zjadliwe . Dlatego już Wam kochani nie nudzę  wspomnieniami ( ale to chyba taki miesiąc i dni ) zostawiam Wam super prosty przepis na smaczną , zdrową i lekką zupę.

#obiadpzz

1/2 kg.mięsa mielonego z kury
1 jajko
2 marchewki
masło klarowane
1 litr bulionu warzywnego
2 łyżki sosu sojowego
Garść szpinaku baby
Mleko owsiane 
Sól i pieprz do smaku
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Marchewki obrać, pokroić w cienkie paseczki ( jak zapałki) .Do miski włożyć mięso mielone wyrobić z jajkiem i przyprawić solą i pieprzem .Z masy uformować małe klopsiki .Masło klarowane rozgrzać w garnku ,włożyć klopsiki, zrumienić.Dodać marchewkę .Wlać gorący wywar warzywny i sos sojowy,zagotować.Do zupy dodać opłukać szpinak o jeszcze pogotować aż zmięknie . Smacznego.

Komentarze

Popularne posty