Gulasz z Cukini z Bakłażanem ,Papryką do Słoików

 


Witajcie .Kolejny fajny nowy wypróbowany przepis na cukinię i paprykę .Prosty ,ale smaczny ,świetny do mojej diety jak i resta ,która ostatnio wstawiłam .Wystarczy tylko otworzyć zimą taki słoiczek ,dodać mięsko i obiad czy kolację mam gotowa według własnej diety z PZZ./PZO.i diety śródziemnomorskiej...oczywiście jeśli chcemy zrobić więcej słoików to składniki zwiększamy o tę ilość...którą chcemy zapasteryzować.

Składniki :
::::::::::::::::::::
1 cukinia , pokrojoną w pół plasterki 
2 bakłażany,kostka
1 cebula , pokrojoną w pióra 
2 pomidory
2 szt.marchewki,pokrojonej w pół plasterki
5 szt.papryk,pokrojone w kawałki
1 Mała główka czosnku
Sól do smaku
0.5 łyżeczki Bazyli 
1 łyżeczka przyprawy chmeli-suneli
0.5 łyżeczki oregano
50 ml.  oliwy z oliwek
Natka pietruszki 
Koperek do smaku
:::::::::::::::::::::::::::::::::
Na dno patelni ( u mnie garnka , robiłam większą ilość )wsypać pokrojoną cebulę ,pomidory pokroić w ćwiartki ,ułożyć 
 na cebuli ,posypać solą aby puściły smak .Marchewkę pokrojoną w pół plasterki dołożyć do reszty , bakłażan kostka ,cukinię pokrojoną ,sól ,paprykę ,chmeli - suneli,bazylię ,oregano ,oliwę z oliwek.Dusić na średnim ogniu 15 minut, mieszając.Czosnek zetrzeć na drobnej tarce ,dodać posiekaną zieleninę ,wymieszać i dusić jeszcze 1 minutę ,przełożyć do sparzonych słoików,pasteryzować 15-20 minut.Smacznego.




Komentarze

Popularne posty