Sos z Kurek według Magdy Gessler


 W sklepach  jak i w lasach pojawiły się już kurki.Przwpyszne grzyby ,które smakują wybornie .Dziś podzielę się z Wami przepisem na kurki w sosie M.Gessler. przeze mnie w wersji oczywiście odchudzonej ha ha ....Przepis jest ze mną długi czas bo bardzo mi smakuje i robię go zawsze jak kurki zaczynają się pojawić .Zapraszam.

Składniki:

:::::::::::::::::::

200 gr.kurek

1 średnia cebula

2 łyżki masła

Grzyby suszone - niesprecyzowane ile ja dałam garść

Olej

200 ml.śmietanki - niesprecyzowane jaka ale  chodzi o kremówkę  chudsza wersja to śmietanka w kartonie do kawy..( u mnie jogurt naturalny)

Natka pietruszki

Sól 

Pieprz

:::::::::::::::::::::::::::::::::::

Cebulkę siekamy drobno w kostkę .Suszone grzyby moczymy w gorącej wodzie przez 5 minut.

Cebulkę podsmażamy na oleju kilka chwil  ,dodajemy masło i kurki ,podsmażamy ok.5 minut.Do kurek wlewamy wodę z suszonych grzybów i podsmażamy redukując płyn do połowy.Dolac śmietankę i dusić do zredukowania się sosu .Doprawiamy solą i pieprzem ,posypujemy natką pietruszki.Smacznego.


Komentarze

Popularne posty