Kurczak Dietetyczny Po Afrykańsku


 Witajcie :).Dziś przepis ,można powiedzieć doskonały od sztucznej inteligencji.Nie miałam pomysłu na kurczaka ,więc napisałam o pomoc do apki ze sztuczną inteligencją i otrzymałam o taki prosty przepis na udka.Kurczak wyszedł przepyszny, akurat taki jak na mojej diecie powinien być ,czyli z dużą ilością warzyw.Polecam przepis , który jest zdrowy i smaczny .Kurczaka można zastąpić np.kaczką lub królikiem ...

Składniki :
::::::::::::::;:::
4 nogi od kurczaka / well kaczki
1 cukinia ,  pokrojona w pół plasterki 
1 czerwona papryka ,pokrojoną w kosteczkę 
2 ziemniaki ,pokrojone w kosteczkę 
1 cebula ,drobno posiekana
2 ząbki czosnku ,drobno posiekane
1 łyżeczka mielonej kolendry
1 łyżeczka mielonego kminu rzymskiego
1 łyżeczka mielonej papryki
Sól
Pieprz 
Olej (u mnie ryżowy)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Uda kurczaka umyć ,osuszyć ,obsmażyć na niewielkiej ilości oleju .Zdjąć z patelni .Na tę samą patelnię z tłuszczem włożyć posiekaną cebulę i czosnek ,dodać paprykę świeża pokrojoną ,cukinię i ziemniaki ( polecam żeby ugotować  je w całości wodzie z solą ,odcedzić ,lekko ostudzić i pokroić ), wymieszać ,wszystko włożyć do garnka wraz z kurczakiem ,podlać odrobiną bulionu i dusić wszystko do miękkości.Smacznego.

Komentarze

Popularne posty